loading...
مجله سلامت تو
مریم بازدید : 50 شنبه 19 تیر 1400 نظرات (0)

منافذ فیلتر ممبران بسیار کوچک هستند و تنها مولکول ها ی آب را از خود عبور می دهد. مراحل و فیلتر های دستگاه ro به ترتیب عبارتند از فیلتر پروپیلن یا الیافی که رسوبات آب را از بین می برد، فیلتر کربن پودری که وظیفه ی حذف کلر و مواد جانبی آن را دارد، فیلتر کربن بلاک بو و طعم بد آب را از بین می برد، فیلتر ممبران آلاینده ها و املاح مضر آب را تا ریز ترین اندازه به دام می اندازد و سختی آن را کاهش می دهد، فیلتر پست کربن وظیفه ی تصفیه نهایی آب را برعهده دارد و اگر آب بوی بدی در مخزن داشته باشد آن را از بین خواهد برد و در مرحله ی ششم فیلتر مواد معدنی یا مینرال، املاح معدنی مفید آب که توسط فیلترهای قبل از بین رفته اند را به آب بر می گرداند.
دستگاه ها ی 6 مرحله ای اسمز معکوس رایج ترین مدل آن هستند اما می توان یک یا دو فیلتر دیگر نیز به آن اضافه کرد که در این صوت کاربردی دستگاه تغییر می کند و تصفیه آب بهتر انجام می شود. از جمله فیلتر قلیایی، فیلتر فرا بنفش و اکسیژن ساز.
آب تصفیه کن قلیایی از نوع دستگاه ها ی اسمز معکوس می باشد که در مرحله ی هفتم آن فیلتر یونیزه کننده یا قلیایی قرار می گیرد. وظیفه ی این فیلتر آن است که چون توسط عمل اسمز معکوس سختی آب به صفر می رسد و آب اسیدی می شود، دیگر خاصیت معدنی آن از بین می رود و با این فیلتر می توان ph یا همان سختی آب را افزایش داد به طوری که املاح معدنی مفید آب را به آن اضافه می کند و سختی آب به اندازه ای که به بدن ما آسیبی نرساند افزایش می دهد. در نتیجه دیگر آب اسیدی نخواهد بود و خواص بسیاری خواهد داشت. آب یونیزه برای سلامت و شادابی پوست و مو تاثیر زیادی دارد، از پوکی استخوان جلوگیری می کند، متابولیسم بدن را افزایش می دهد و باعث تعادل و حتی کاهش وزن نیز می شود. هم چنین آنتی اکسیدان های زیادی دارد که مانع از رشد سلول های سرطانی می شود و در واقع از وقوع سرطان جلوگیری می کند
بهتر است ابتدا اطلاعات لازم را در مورد اجناس با کیفیت به دست آورید و آن گاه در مورد قیمت مناسب جست و جو نمایید. برند دستگاه در انتخاب دستگاه تصفیه آب جایگاه ویژه ای دارد. برندهای معتبر با قیمت بیشتری عرضه می شوند. چون کیفیت بهتری دارند. دستگاه های تصفیه آب ارزان قیمت ممکن است با مواد بی کیفیت و به شکل سمبل کاری تولید شده باشند. بنابراین نیاز شما را در کوتاه مدت پاسخ خواهند گفت.
در واقع این دستگاه ها برای عملکرد طولانی و مثبت توسط نمایندگی و فروشندگان ضمانت می گردند. این ویژگی نیز بخشی از مراحل خرید دستگاه آب تصفیه کن می باشد. مشتریان باید پیش از خرید دستگاه از وضعیت گارانتی آن مطلع شوند. 

خرید دستگاه آب تصفیه کن

نوع خرید دستگاه تصفیه آب خانگی می تواند به شکل حضوری یا اینترنتی باشد. فروشگاه، سایت یا مکان خرید باید از نظر اعتباری در حد بالایی قرار داشته باشد. ضمن اینکه این فروشگاه قادر به تامین تعلقات و تجهیزات مربوط به دستگاه تصفیه آب خانگی نیز باشد. قطعاً شما پس از مدتی نیاز به تعویض فیلتر تصفیه آب خانگی یا دیگر قطعات خواهید داشت. بنابراین از برندهای معتبر با نمایندگی مناسب خرید کنید.
تصفیه کننده آب رومیزی نیز بر روی کابینت مستقر می شود. این نوع تصفیه کننده به گونه ای هماهنگ با سایر اجزای آشپزخانه همچون لباسشویی، یخچال، ظرف شویی و ... وارد آشپزخانه می گردد. با مطالعه این مطلب متوجه می شوید که این ۲ تصفیه کننده عملکرد یکسانی دارند. ضمن اینکه از قدرت و پروسه مشابهی برای انجام تصفیه آب برخوردار هستند. این مقاله به شما اطلاعات لازم را برای خرید هر یک از این مدل ها ارائه می کند. اگر شما فضای لازم برای قرار دادن دستگاه تصفیه رومیزی را ندارید، بهتر است از دستگاه تصفیه زیر سینکی کمک بگیرید. بسیاری از افراد تمایل ندارند دستگاه تصفیه آب در معرض دید باشد. دستگاه تصفیه آب زیر سینکی به این نوع افراد پیشنهاد می گردد.

جالب است بدانید دستگاه های رومیزی از قیمت بیشتری برخوردار هستند. این موضوع به دلیل ظاهر متفاوت مدل رومیزی می باشد. دستگاه تصفیه کننده رومیزی به شکل ویژه و با الگو گیری از سایر تجهیزات و لوازم آشپزخانه تولید شده است. بنابراین در محیط آشپزخانه با رعایت اصل هارمونی وارد می گردد. تمرکز سازندگان بر روی ظاهر دستگاه تصفیه آب رومیزی نشان می دهد که کلیه ویژگی های مهم برای بافت دکوراسیون در مورد آن استفاده شده است.
در راهنمایی انتخاب دستگاه تصفیه آب به تعداد فیلترهای به کار رفته در دستگاه نیز اهمیت داده می شود. این موضوع برای خرید موفق مورد توجه قرار می گیرد.
در دستگاه هایی که با فناوری RO ارائه می شوند، تصفیه در پروسه‌ 5 مرحله‌ای انجام می گیرد. شرکت هایی که در زمینه عرضه و فروش دستگاه تصفیه کننده آب فعال هستند، به کارگیری تعداد بیشتر فیلتر را توصیه می کنند.آن ها معتقد هستند وجود فیلترهای متعدد سبب طولانی تر شدن عمر فیلتر و بهبود عملکرد دستگاه خواهد شد. در این میان شرکت های سودجو نیز درصدد فروش گران تر محصولات به مشتریان می باشند. بنابراین از ترفند بیشتر کردن فیلترهای بی فایده و اضافی به دستگاه تصفیه کننده آب خانگی استفاده می کنند. این موضوع برای افراد سودجو جهت افزایش قیمت دستگاه تصفیه آب مورد توجه قرار می گیرد. اهمیت تعداد فیلتر 

فروشندگان تصفیه آب استفاده از دستگاه هایی با فرآیند تصفیه آب 6 مرحله ای را توصیه می کنند. برای فیلتر مرحله ششم در فرآیند تصفیه می توان از فیلتر قلیایی یا فیلتر مواد معدنی با کیفیت استفاده کرد. دستگاه های اورجینال تصفیه آب دارای شش یا پنج مرحله تصفیه هستند. این موضوع نشان می دهد افزایش تعداد فیلتر در دستگاه تصفیه کننده آب خانگی همیشه به معنای کیفیت بهتر نیست.

فیلترهای به کار رفته در دستگاه تصفیه آب اهمیت زیادی دارد. فیلتر ممبران از جمله فیلترهای مناسب و با کیفیت است. البته این فیلتر نیز در حال حاضر با تنوع قیمت زیادی عرضه می شود. این موضوع وجود فیلترهای فیک ممبران را نشان می دهد.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 27
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 11
  • باردید دیروز : 33
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 63
  • بازدید ماه : 128
  • بازدید سال : 864
  • بازدید کلی : 1,922