loading...
مجله سلامت تو
مریم بازدید : 33 یکشنبه 05 مرداد 1399 نظرات (0)

نكاتی در مورد اصلاح آنها:

ندانستن تفاوت بین دئودورانت و ضد عرق:

ضد عرق ها عرق را کاهش می دهند ، در حالی که دئودورانت ها بوقلمون را کاهش می دهند. طبق گفته های Fayne Frey ، متخصص پوست و بنیانگذار FryFace ، بیشتر ضد عرق ها حاوی نمک آلومینیوم هستند که بعضاً با نمک زیرکونیوم مخلوط می شوند و به پروتئینی در مجاری غده عرق می چسبند. این یک شاخه مجرای عرق ایجاد می کند که به طور موقت تولید عرق را کاهش می دهد. از طرف دیگر دئودورانت ها محصولات موضعی هستند که بو را خنثی می کنند - با استفاده از ترکیباتی که بعضی از باکتری ها را در ایجاد بوی بدن کمک می کند - یا به سادگی آن را ماسک می کند. Tsippora Shainhouse ، MD ، FAAD ، متخصص پوست در لس آنجلس و مربی بالینی در دانشگاه کالیفرنیای جنوبی توضیح می دهد: "آنها میزان عرق رانده شده را کاهش نمی دهند و زیر بغل شما را خشک نمی کنند."

بلافاصله بعد از اصلاح ، آن را اعمال کنید:

مراقب باشید هنگام فشردن روی دئودورانت یا ضد عرق بلافاصله پس از اصلاح ، به خصوص هنگام استفاده از محصولاتی که میزان الکل بیشتری دارند ، مراقب باشید. به گفته آلیشا پلاتنر ، متخصص پوست و مو ، متخصص پوست و مو در مرکز پزشکی دانشگاه وکسنر ایالت اوهایو در کلمبوس ، اوهایو ممکن است باعث سوزش شود. (Psst: این بدترین زمان برای تراشیدن در تابستان است.)

دئودورانت لایه بندی:

ممکن است از این تکنیک با شامپو خشک و احتمالاً ریمل استفاده کنید ، اما اگر یک لایه تازه از دئودورانت وجود داشته باشد ، اگر در بالای لکه های دیروز نشسته باشد ، شما را تازه نمی کند. برای تمیز کردن و خشک کردن پوست باید از محصول استفاده کنید تا بتواند مستقیماً روی سطح بچسبد. دکتر پلاتنر توضیح می دهد اگر در بالای یک محصول قدیمی (بخصوص یک کرم ضخیم یا جامد) لایه برداری شود ، احتمالاً کمتر موثر خواهد بود.

صبح آن را اعمال کنید:

برخلاف تصور عموم ، شما باید واقعاً در شب ، قبل از خواب از دئودورانت استفاده کنید. هنگامی که مجاری عرق کمتری فعال است و رطوبت حداقل وجود دارد ، دئودورانت ها و ضد عرق ها روی پوست بیشترین اثر را دارند. Joel Schlessinger ، دکتر ، متخصص پوست و متخصص پوست ، توضیح می دهد: "از آنجا که دئودورانت همیشه باید روی پوستهای تمیز و تمیز اعمال شود ، بهتر است که عصرها دوش بگیرید ، پوست خود را با حوله خشک کنید و سپس از دئودورانت استفاده کنید." اگر عطر و بوی تازه دئودورانت را از دست دادید ، درست است که دوباره صبح استفاده کنید. با این حال ، این بیشتر از هر چیز دیگری برای سطح راحتی شما است. "

هر روز استفاده نکنید:

این یکی می تواند به هر صورت پیش برود. متخصص پوست ، داور ، دکتر آلیشیا باربا ، دکتر آلیشیا باربا ، در میامی توضیح می دهد: "بسته به نوع بدن و نوع دئودورانت / ضد عرق مورد استفاده ، ممکن است نیازی به استفاده از هر روز نداشته باشید. برخی از ضد جوش ها 48 ساعت به طول می انجامند ، این بدان معنی است که استفاده روزانه ضروری نیست. وقتی شک دارید ، برچسب را بخوانید ، یا فقط پاک کنید و دوباره استفاده کنید.

فراموش کردن برای مرطوب کردن:

دکتر فری توصیه می کند که از یک مرطوب کننده بر پایه دی متیکون ، مانند لوسیون مرطوب کننده روزانه Aveeno ، به زیر بغل استفاده کنید تا تحریک را به حداقل برسانید. برای جایگزین طبیعی تر ، شارلا مارتین ، مدیر آبگرم در هتل Windsor Court در نیواورلئان ، مرطوب کردن با روغن نارگیل را توصیه می کند. روغن نارگیل باعث خشک شدن پوست می شود و باعث کاهش ریزش آب در پوست های خیلی خشک می شود. این گیاه دارای خاصیت ضد باکتریایی طبیعی است و در آن مناطق ظریف بسیار آرامش بخش است. "

با استفاده از محصول اشتباه:

مهم است که هنگام انتخاب یک دئودورانت نوع پوست و مشکلات پوستی یا حساسیت های پوستی خود را در نظر بگیرید. به گفته دکتر پلاتر فرمول های حاوی الکل بالاتر ، مانند اسپری ها و ژل ها ، ممکن است برای انواع حساس پوستی تحریک کننده باشد - همانطور که فرمول های رایحه ای به شدت می توانند داشته باشند. دکتر باربا می گوید: "شما باید از پوست زیر بازوهای خود درست مانند پوست صورت خود مراقبت کنید." انتخاب او: ضد عرق Dove Advanced Care Care. "نه تنها 48 ساعت از بو و محافظت در برابر رطوبت به شما می دهد ، بلکه با مرطوب کننده ها و NutriumMoureure برای پوستی نرمتر و نرم تر نیز تهیه می شود. همچنین ضد حساس پیشرفته ای وجود دارد که عطر و بوی عطر و طعم برای زنان با حساسیت در زیر بغل است. " (اگر پوست حساسی دارید ، قوانینی را باید رعایت کنید.)

ندانستن تفاوت بین قدرت منظم و بالینی:

ضد عرق های معمولی باید کاهش 20 درصدی پلاگین مجرای عرق را نشان دهند ، در حالی که قدرت بالینی باید 30 درصد کاهش را نشان دهد. دکتر فری می گوید: "ضد عرق های بالینی حاوی غلظت بالاتری از نمک های زیرکونیوم آلومینیوم هستند ، و اگرچه ممکن است مؤثرتر باشند ، اما ممکن است آنها نیز تحریک کننده تر باشند." "من به بیمارانم كه دارای پوست حساس هستند توصیه می كنم كه از ضد عرق هایی كه دارای عطر و همچنین فرمولهای استحكام اضافی هستند خودداری كنند و به جای محصولاتی كه حاوی دی متی یكون هستند ، جستجو كنند.

عدم توجه به فرمول های طبیعی:

آیا تاکنون به فکر استفاده از دئودورانت طبیعی بوده اید؟ قبل از این که تصور کنید این کار نمی کند ، باید این را بدانید - به چند دلیل می توانند گزینه های خوبی باشند. به گفته دکتر پلاتر ، دئودورانت های طبیعی برای افرادی که دچار تعریق سبک هستند ، یا افرادی که امیدوارند استتار شوند و یا از بوی خفیف جلوگیری می کنند ، گزینه های قابل قبولی هستند. برای گزینه های سازگار با محیط زیست بیشتر ، در مورد این مارک های زیبایی کانادایی مطالعه کنید.

ندانستن چگونه آن را از لباس دور کنید:

ناخوشایند است که بر روی یک بلوز یا ژاکت بپوشید و متوجه شوید که فقط لکه های سفید کننده دئودورانت را در سرتاسر آن مشاهده کرده اید. نگران نباشید ، چند روش اثبات شده برای از بین بردن این علائم مخوف وجود دارد. یک دستمال مرطوب مرطوب به خوبی کار می کند (فقط حتماً آن را پیچ کنید تا از خیس شدن لباس خود جلوگیری کنید). برای جلوگیری از همه علائم سفید ، فقط یک فرمول واضح را انتخاب کنید. 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 27
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 15
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 26
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2
  • بازدید ماه : 145
  • بازدید سال : 881
  • بازدید کلی : 1,939