loading...
مجله سلامت تو
مریم بازدید : 44 دوشنبه 27 مرداد 1399 نظرات (0)

دیوید نیمان ، استاد علوم ورزش و مدیر آزمایشگاه عملکرد انسانی دانشگاه ایالتی آپالاچیان در کاناپولیس ، کارولینای شمالی می گوید: "بله ، سیستم ایمنی بدن برای انجام کار خود در بالاترین سطح به ورزش نیاز دارد." "در حین ورزش متوسط ​​مانند راه رفتن و دو یا سه ساعت پس از آن ، سلولهای مهم سیستم ایمنی بدن ... با سرعت بالاتری از حد معمول بیرون می آیند و برای رهایی از آنها با پاتوژن ها تماس می گیرند." نیمن گفت ، افراد غیرفعال این مزیت را از دست ندهند. 

اگر عادت ندارید که برای ورزش در فضای بیرون ورزش کنید پیاده روی کنید: چند لباس روشن یا حتی بازتاب بپوشید تا خود را نمایان تر کند. در صورت امکان به پیاده روها بچسبید. از عابر پیاده ، دوچرخه و اتومبیل در اطراف خود آگاه باشید. و اگر مجبور هستید در خیابان راه بروید ، در کنار جاده ای که ترافیک روبرو با آن روبرو هستید قدم بزنید.

دستات رو نزدیک خودت نگه دار:

محققان مدت زمان ماندگاری تاج خورشیدی را هنگامی که روی وسایلی مانند یک بسته ، قطب یا یک doorknob فرود آمد ، بررسی کرده اند. به گفته دانشگاه آلاباما در بیرمنگام ، به عنوان مثال ویروس ممکن است تا سه روز روی سطحی مانند فولاد ضد زنگ و پلاستیک زندگی کند. در صورت لمس یک نیمکت پارک ، چشمه آب ، یا حتی یک دکمه سیگنال قطب یا چراغ خاموش می توانید وقتی که در حال پیاده روی هستید ، ممکن است انتقال کروناویروس اتفاق بیفتد. "سعی کنید از استراحت دست خود بر روی هر چیزی جلوگیری کنید ، و اگر این کار را انجام دادید ، تا زمانی که دست خود را از بین نبرید یا شستشو دهید ، صورت خود را لمس نکنید." تمرین. دکتر Resch همچنین با بیماران Covid-19 در بیمارستانهای روستایی آلاباما همکاری داشته است.

نگه داشتن دستان از صورت خود همیشه آسان نیست زیرا معمولاً این عادت ناخودآگاه است و ممکن است متوجه شوید که بینی خود را مسواک زده اید یا لب فوقانی را خسته کرده اید. دکتر Resch می گوید: "اگر شما پیشانی خود را عرق می کنید و از بین می برید ، دستمال های ضد عفونی کننده را حمل کرده و قبل از انجام این کار ، دست خود را ضد عفونی کنید."

هنگام راه رفتن ماسک بپوشید:

هنوز چیزهای زیادی وجود دارد که متخصصان در مورد چگونگی رفتار ویروس در بیرون از خانه نمی فهمند ، اما مراکز بیماری و کنترل و پیشگیری می گویند پوشاندن دهان و بینی شما با یک پوشش صورت پارچه ای روش مهمی برای محافظت در برابر انتقال هوا از تاج ویروس است. Nieman می گوید: "اگر در خارج از خانه تنها هستید ، بی خطر بودن می توانید از آنجا خارج شوید ، اما اگر با کسی دیگر در حال پیاده روی هستید یا پارک یا مسیرهای شلوغ است ، باید همه ماسک یا روسری مانند راه راه گردن را بپوشند." به عنوان پیشگام در زمینه ایمونولوژی ورزش. این امر باعث می شود قطرات ویروس احتمالی شما از انتشار به همراهان یا رهگذران محدود شود. هنگامی که آنها این کار را انجام دهند ، آنها گسترش پتانسیل خود را به شما محدود می کنند. "

از خط آتش دور شوید:

راه اثبات شده برای به دست آوردن coronavirus جدید تماس مستقیم با قطرات تنفسی یک فرد آلوده است. اما محققان دریافته اند که ویروس می تواند به شکلی بسیار کوچکتر به نام آئروسل ها زنده بماند. معنی این همه این است که Covid-19 ممکن است در هوای تنفسی شما حضور داشته باشد. یک مقاله تحقیقاتی در مجله پزشکی پزشکی در 14 آوریل در نیو انگلستان نشان داد كه كورو ویروس جدید زنده مانده است زیرا ریزگردها در آزمایش تحت كنترل آزمایشگاه تا سه ساعت در هوا شناور می شوند. فیلم های فیلم ژاپنی تعلیق این ریزگردها را ضبط کرد. بنابراین در یک روز آرام ، از لحاظ تئوری امکان پذیر است که بتوانید از یک ویروس ویروس عبور کنید.

در حالی که یک ماسک ضد حریق نیست ، ممکن است به حفظ برخی ویروس از افراد دیگر کمک کند. همچنین می توانید کمی استراتژیک تر قدم بزنید. Nieman توصیه می کند: "مسیرهای خالی پیدا کنید و اگر در نزدیکی دیگران هستید ، از قرار گرفتن مستقیم در پشت کسی خودداری کنید تا مجبور نشوید به جریان اصلی آنها بروید. این ذرات میکرو ذرات ویروس ممکن است در هوا بمانند."

کفش های خود را ضد عفونی کنید

قطرات تنفسی بعد از سرفه شدن ، عطسه شدن ، بلند صحبت کردن و حتی آواز خواندن ، از هوا خارج می شوند و این ذرات ویروس می توانند روی زمین بمانند و به قسمت زیرین کفش شما متصل شوند. مطالعه ای در شماره ژوئیه ژورنال آینده بیماری های عفونی در حال ظهور ، کورو ویروس در کف بیمارستان پیدا کرد. نیمی از کادر پزشکی بخش مراقبت های ویژه از کفش هایی برخوردار بودند که از نظر مثبت نیز آزمایش شدند. علاوه بر این ، محققان ویروس را در کف داروخانه در بخش دیگری از بیمارستان کشف کردند و نشان می دهند که این ویروس با کفش کارمندان به آنجا سفر کرده است. بنابراین ، قبل از ورود به خانه خود ، از تمیز کردن مواد ضد عفونی کننده برای تمیز کردن کف کفش خود نیز استفاده کنید.

بزرگ بودن در خارج از منزل ممکن است روی تاج ویروس جدید سخت باشد

تمام این هشدارها در مورد پوشاندن و ایمن ماندن ممکن است شما را از پیاده روی روزانه شما بترساند. اما اگرچه خوب است که هنگام بیرون رفتن از منزل محتاط باشید ، به یاد داشته باشید که آزمایشگاههای داخلی ممکن است به طور دقیق رفتارهای ویروس را در محیطهای دیگر منعکس نکنند. محققان ژاپنی دریافتند که باد می تواند ریز ذرات ویروس در هوا را از بین ببرد. برخی تحقیقات نشان می دهد گرما ، اشعه ماوراء بنفش خورشید و رطوبت ممکن است مانع از انتشار ویروس شود. فقط به یاد داشته باشید که تنها مورد خاص در مورد ویروس تا کنون این است که آن جدید است و ما چیز زیادی در مورد آن نمی دانیم: اقدامات احتیاطی معقول را انجام دهید.

عینک آفتابی بزنید:

برخی تحقیقات نشان می دهد که کورو ویروس می تواند شما را از طریق چشمان شما آلوده کند. کارمندان بهداشت و درمان از ماسک صورت خود محافظ صورت می پوشند. می توانید از عینک آفتابی مناسب با ماسک خود استفاده کنید تا از چشمانتان محافظت کنید. متخصصان بهداشتی که دارای سپر صورت نیستند ، از عینک اسکی استفاده کرده اند ، در صورت راحت پوشیدن آنها ، باید از محافظت از چشمانتان کار بهتری انجام دهید. با این حال ، اگر شما یک مسافت مناسب اجتماعی را تمرین می کنید ، باید به اندازه کافی دور از دیگران باشید تا در امان باشید.

آن را در ورزشگاه تمیز نگه دارید:

ممکن است ترجیح دهید قدم زدن روی تردمیل را انجام دهید (اما مطمئن باشید که اشتباهات تردمیل را برای جلوگیری از این کار می دانید.) از آنجا که بسیاری از شهرها شروع به پشتیبان گیری می کنند ، سالن های بدنسازی ممکن است از این روند پیروی کنند. به خاطر داشته باشید که احتمالاً محیط کلوپ سلامت بعد از Covid-19 بسیار متفاوت خواهد بود. برای جلوگیری از قرار گرفتن در معرض خطر و از بین بردن خطر سوپر اسپردرها ، مسافت اجتماعی به شدت اعمال خواهد شد - افرادی که سالم به نظر می رسند و علائمی را نشان نمی دهند اما هنوز هم منتقل می شوند. درباره سیاستهای ضد ویروس در مورد ورزشگاه خود تحقیق کنید. حتی اگر مجموعه کامل روشهای محافظتی در دسترس نباشد ، می توانید ماسک و دستمال ضدعفونی کننده خود را برای تمیز کردن تردمیل ، سنگ نورد پله یا بیضوی قبل و بعد از استفاده مجهز کنید. اطمینان حاصل کنید که صفحه کنترل ، دستگیره و پدال را پاک کرده اید زیرا تحقیقات نشان می دهد که کورو ویروس می تواند ساعت ها یا حتی روزها طولانی بماند.

 

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 27
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 33
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 64
  • بازدید ماه : 129
  • بازدید سال : 865
  • بازدید کلی : 1,923